RYGGPASS (mobilt)



Godmorgon på er. Min rygg är så gott som återställd efter min överansträngning förra veckan så jag köttade mig igenom ett ryggpass denna torsdagmorgon. Magen har även fått sig en omgång. Känns bra i hela kroppen. Och knoppen. 

Dagens övningar: 

Marklyft 
Ryggrullningar med viktplatta
Marklyft med viktplattor -högreps
Latsdrag med hantlar 
Latsdrag i cable 
Chins i maskin
Rodd 
Stående rodd i cable 
Bröstrygg i maskin 
Chins med gummiband 

Magövningar:
Situps 
Chrunches 
Russian twist 
Chrunches med viktskiva 
Benlyft 
Plankan 
Övningar i TRXbanden 
 
Ska duscha och basta nu innan jag cyklar mot skolan för ett prov och några få lektioner. Imorgon är det fredag och jag åker till Umeå! Wopido. 

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gjorde du för att sälja jordgubbar som sommarjobb?

2014-02-13 @ 15:07:39
Postat av: Anonym

Så jäkla inspirerande du är! Fortsätt uppdatera, inspirera och utvecklas:-) Härligt tjejen!!

2014-02-13 @ 16:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0