Q/A

 
Angående mina fjällrävenbrallor. Är de sköna? Och hur är de i storlek?
 
Jag har storlek 34 i dam på mina och köpte dom på Nymans fiske & fritid. Mina är lite högre i midjan men är rätt stela, alltså inte så mycket stretch. De sitter inte speciellt tajt på mina ben men personligen tycker jag ett par fritidsbyxor inte ska sitta som ett par jeans. Jag gick länge och velade om jag skulle lägga ner så pass mycket pengar på ett par byxor, men inser nu i eftehand att det helt klart är värt varenda krona.
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Tack så mycket för svar!
Nu blev jag då ännu mer sugen på att slå till på ett par egna! ;)

//Ebba

Svar: Varsågod!:D Köp ett par! Helt klart värt det!
Alva Öberg

2014-01-12 @ 13:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0