NÅGRA RADER


Några av alla rader. 2014-08-28

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev otroligt rörd av det jag just läste. För jag känner igen mig på pricken. Känner mig både ledsen och glad, det är så tråkigt att vi är flera som ska behöva må såhär, det känns ju så onödigt och man önskar ju att vi bara skulle få slippa. Samtidigt är det otroligt skönt att veta att jag inte är ensam, och inte du heller. Vi är flera som känner såhär och det finns även flera som känt såhär tidigare men lyckats döda det lilla monstret som tar kontrollen över vår hjärna. Det kommer vi också att göra. Vi är starka och vi är bra.

Svar: Ja ibland känner man sig ensammast i världen. Men varken du eller jag är de enda som är drabbade av det där monstret eller vad man vill kalla det. Det är så jäkla svårt att klara av att stå ut vissa gånger men som du säger, vi är starka. Och jäkligt bra! Men det tar tid. Det kommer ta lång tid innan man blir av med alla demoner och tankar som gör en så illa. Jag kommer nog aldrig att friskförklara mig helt och hållet men jag lovar mig själv att jag ska få till ett bra liv som inte är styrt med järnhand av någon varelse på axeln.
Alva Öberg

2014-09-15 @ 19:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0