NYA FAVORITBYXOR


 
Igår hade jag på mig mina nya byxor och en baströjja. For och träffade tjejjerna och grabbgänger en liten stund efter jobbet. Som jag saknat hela högen! Fina människor.
 
Idag startade jag och Jonas dagen med ett svettigt spinningpass. Jag har duschat och fått i mig mat och ska försöka pallra mig till bibblis med en bok jag haft hemma i evigheter. Funderar ut en bra förklaring till den megadundersena tillbakalämningen av boken jag inte ens lyckats ta mig igenom. Far och tjänar lite pengar ikväll och hoppas på att kunna vara med på avslutningen av "halvåtta" med tjejerna efter det.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är byxorna ifrån?

Svar: Dom är från Bikbok!:D
Alva Öberg

2014-09-14 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0